Викладати англійську по-новому

BelTeacherSeminar1 (1)Мабуть, багато хто погодиться, що у сучасному світі змін, глобалізації та високих технологій досить складно отримати дійсно якісну освіту, яка складатиметься не лише з теоретичного підґрунтя, але й буде необхідною учням з практичної точки зору. Саме тому, Міністерство освіти і науки України оновило навчальні програми з іноземних мов для 5-9 класів з урахуванням потреб учнів не лише в комунікативному плані, а й з метою дати знання, які є  дійсно необхідними у реальному житті за межами класної кімнати та сприятимуть  реалізації особистісного потенціалу кожного учня.

Головною особливістю нових навчальних програм є використання компетентнісного підходу для реалізації мети програм. Тобто навчання в школах реалізуватиметься на основі ключових компетентностей.

New School

Головний наголос в оновлених навчальних програмах з іноземних мов було зроблено на чотири інтегровані змістові лінії – «Екологічна безпека та сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров’я і безпека» та «Підприємливість і фінансова грамотність». Відтепер вчитель має інтегрувати ці теми в свої заняття з англійської. Необхідність інтеграції змістових ліній не тягне за собою радикальної зміни в навчальному плані, лише зміщення акцентів на більш прикладні аспекти теми.

TtTНаприклад, у навчальному курсі To the Top (split edition) видавництва MM Publications у модулі «Одяг» учні також обговорюють вартість предметів одягу і вчаться грамотно розподіляти власні кошти. А учні, які навчаються за підручником Full Blast, вивчаючи тему професій, зможуть обговорити перспективи їхнього професійного вибору – ось як ми реалізуватимемо інтегровану змістову лінію «Громадянська відповідальність». Тому наша задача як вчителів полягає у всебічному розвитку учнівських здібностей – ми повинні планувати заняття з урахуванням інтегрованих змістових ліній. FB

Нові навчальні програми для 5-9 класів, затверджені цього року, як і раніше передбачають теми, які є необхідними для ефективного спілкування англійською в побуті та соціумі: наприклад, покупки, харчування, спорт і так далі. І кожен вчитель розуміє, що теми підібрані саме так, аби учні отримали знання, які будуть завжди у нагоді. Ми ж не вивчаємо, як користуватись телеграфом (бо ніхто їм не користується в сучасному світі) чи як купити гас для гасової лампи (не бачила їх ніколи – варто відвідати музей), бо це вже не актуально.

Так, підручники серії New Destinations, рекомендовані Міністерством Освіти і Науки України, пропонують теми які відповідають програмі та розширюють горизонти учнів: здавалося б стандартні теми, а всередині цілий світ нового: наприклад, тема подорожей також висвітлює подорожування космосом, а це додаткова можливість активувати знання учнів щодо подальшого розвитку технологій – саме це робить концепцію Нової Української Школи актуальною: ми вже дивимось у майбутнє.

Варто зазначити, що програми містять вимоги щодо очікуваних результатів навчально-пізнавальної діяльності, лінгвістичної компетенції та соціолінгвістичної відповідності на кінець 9-ого класу: це досить зручно, адже Ви можете спланувати розвиток Ваших учнів протягом довшого періоду навчання. Також не існує єдиних вимог щодо оформлення календарно-тематичного планування, однак, якщо Ви користуєтесь курсами видавництва MM Publications, то Ви можете ознайомитись з оновленим календарно-тематичним плануванням для наших курсів на сайті компанії Лінгвіст за посиланням.

Видавництво MM Publications пропонує учням та вчителям навчальні курси, рекомендовані Міністерством Освіти і Науки України, які також підтримують компетентнісний підхід та пропонують враховувати вищезазначені змістові лінії під час занять з англійської, адже саме такий сучасний підхід разом із сучасними підручниками допоможе нам сформувати в учнів впевненість у своїй англійській та майбутньому.

Видавництво MM Publications та компанія Лінгвіст бажають успіху Вам та Вашим учням у новому навчальному році!