Статті

Як презентувати нову тему учням?

Кожен вчитель, розпочинаючи навчальний процес, ставить собі за мету досягти високого результату. Але, на превеликий жаль, хоча швидкість, з якою учні забувають вивчений матеріал не є рівнозначною швидкості світла, але тим не менш є дуже великою. Ліворуч Ви можете побачити як швидко цей процес протікає у молодших школярів. У старших школярів відсоток запам’ятовування є вищим, враховуючи більш розвинені механізми довготривалої пам’яті, але тим не менш інформація забувається доволі швидко.

Детально

 


Як учням зберегти знання англійської мови влітку?

Закінчення навчального року – велике свято для учнів, які максимально наближаються до такого бажаного та довготривалого відпочинку, і повторення пройденого матеріалу відсутнє в списку їх літніх бажань.

Проте, вчителі та батьки знають, що літо швидкоплинне і так само швидко знання вивітрюються з дитячих голів, що є зовсім небажаним. Практика англійської мови влітку є чудовим інструментом для підтримання знань на бажаному рівні, але дітям може бути запропоноване
не будь-яке завдання. Літні завдання мають відповідати важливим критеріям а саме:

– Виконання навчальних завдань влітку – не обов’язок учня, а його добровільна, вмотивована діяльність;
– Рівень запропонованих завдань має бути нижчим, або відповідним завершеного рівня учнів;
– Під час літніх канікул учні не повинні самостійно вивчати новий матеріал і так само вчитель не може та не повинен вимагати від учнів бездоганного знання запропонованого матеріалу;
– Літні канікули – не термін для позначення великої кількості вільного часу, яка повинна бути проведена за навчанням, а час для відпочинку;
– Завдання повинні носити розважальний характер. Тобто, ніяких вправ та завченя правил, лише розваги.

 

Детально


 

Як обрати навчальний курс для Вашого класу? Три найважливіші критерії

Кінець навчального року для шкільного вчителя англійської мови означає не лише наближення жаданого відпочинку, але й необхідність складання плану на наступний навчальний рік, і невід’ємною частиною цього процесу є вибір навчальних матеріалів.
В цій статті ми висвітлимо три основних, на нашу думку, критерії вибору навчального курсу, які, сподіваємось, будуть корисні для вас. Очевидно, що критеріїв, за якими слід підбирати курс, набагато більше, і список може бути продовженим, але ми вважаємо, що при відповідності підручника цим критеріям можна переходити до інших, менш важливіших критеріїв.

Детально


 

Переможці конкурсу від MM Publications: інтерв’ю після освітньої подорожі до Греції

1 березня 2016 року закінчився всеукраїнський конкурс для вчителів англійської мови, організований видавництвом MM Publications за підтримки Міністерства освіти і науки України. Як повідомлялося на українському сайті видавництва, 5 переможців, обраних з 500 учительських робіт, отримали освітню подорож до європейської країни в якості головного призу в конкурсі.

І вже на початку квітня автори найкращих робіт зустрілися в аеропорту Бориспіль для того, щоб полетіти на курс професійного розвитку в чарівне місто Афіни, Греція.

Детально


Етапи навчання письму на уроці англійської мови

В активний період глобалізації та міжкультурного спілкування важливою складовою комунікації є володіння навичками письмового мовлення. А якщо додати до цього обов’язкову перевірку цієї мовленнєвої компетенції державними та міжнародними тестами, то саме цьому аспекту викладання англійської мови варто приділити особливу увагу. В цій статті ми розглянемо етапи проведення заняття, присвяченого розвиту письмових навичок учня.

1. Prewriting stage – перед написанням письмової роботи студентам необхідно усвідомити мету та цільову аудиторію тексту, а також згенерувати та зорганізувати ідеї, що у подальшому стануть базисом тексту. Цей етап є ключовим, адже він стає основою для написання роботи. Вчитель може провести цей етап наступним чином:

Brainstorming – полягає у складанні списку ідей, пов’язаних з темою твору. Вчителя зі свого боку можуть урізноманітнити цей вид діяльності, проводячи його індивідуально, в групах чи парах, а також додаючи до цього дух змагання або лімітуючи час, відведений на роздуми для учнів. Навіть якщо у когось взагалі забракло ідей, то завжди можна використовувати те, що запропонували однокласники;
Group discussion – групове обговорення для учнів матиме подвійний ефект: перед написанням твору вони також матимуть змогу висловити власні думки та використати навички усного мовлення. Може також проводитись у форматі рольової гри, але для цього необхідна попередня підготовка вчителя – складання карток для виконання ролі і т.д.
• Reading and listening activities for gathering ideas – учні також можуть здобути ідеї з текстів, інтерв’ю та аудіо-записів – більш того, такі завдання допомагають учням критично поставитись до питання та аргументувати власні думки.

Детально


 

Як ефективно підготувати учнів до письмової частини ЗНО або ДПА з англійської мови?

Якщо Ви, як професійний вчитель, бажаєте максимально якісно підготувати учня до ЗНО або ДПА з англійської мови, то Ви повинні знати, що зв’язність та послідовність письмового мовлення є одним з критеріїв оцінювання роботи учнів під час складання екзаменів. Розвиток даних аспектів письма є ключовим для досягнення успіху під час складання саме письмової частини ЗНО або ДПА. В сьогоднішній статті ми розглянемо стратегії, які можуть бути використані вчителем для розвитку вищезазначених навичок, а також отримання високих балів на ЗНО та ДПА.

Детально