Топ-6 порад викладачеві англійської мови

Автор: Аліна Кошман – методист видавництва MM Publications в Україні

Як часто Ви плануєте заняття з учнями? Певні, що кожен раз. А як часто Ви проводите пост-аналіз уроків? Замислились? Тоді ми готові поділитись з вами порадами щодо покращення організації та аналізу занять.

1 (3)Спілкуйтесь англійською

На щастя, за останні декілька років завдяки активному використанню автентичних підручників в Україні більшість вчителів стали розмовляти з учнями виключно англійською під час занять. Однак, це не завжди так, й інколи викладачі не бачать в цьому великої користі. Натомість, чим більше ви розмовляєте англійською, тим частіше ваші учні чують мову та навіть на рівні підсвідомості починають запам’ятовувати конструкції, вимову тощо. Якщо учень не розуміє ваших слів і перепитує українською, радимо повторити англійською ще раз. Так ви дасте зрозуміти учню, що він абсолютно правильно сприйняв ваші слова.

 

Проводьте аналіз таймінгу

Досить корисним є аналіз структури уроку з точки зору часових відповідностей: наскільки правильно ви розподілили час заняття, чи не перебільшили час lead-in, чи не замало часу було виділено на відпрацювання, чи гармонійно розподілений час на відпрацювання мовленнєвих навичок? Продовжувати можна досить довго, головне аби ваш урок був гармонійним. В іншому випадку можна приділити забагато часу частинам, які цього не потребують, та не використати час на практику.

 

TTT?

«Точно! Постійно забуваю!» – подумали ви, побачивши цю абревіатуру. Насправді характеристика Teacher talking time є надзвичайно важливою, адже не можна говорити забагато або замало під час занять – має бути баланс. Тож знайдіть його.

Є вчителі, які постійно розповідають історії про себе, але таким чином ви забираєте час в учнів – дайте їм можливість попрактикуватись. Аналізуйте свій ТТТ після кожного заняття: якщо у вас із цим є проблеми, то за допомогою пост-аналізу ви зможете позбавитись звички забагато/замало розмовляти під час занять.

 

111 (1)

‘Close your books, open your copybooks’

На жаль, інколи ми можемо бути втомлені й уроки проходять на автоматі. Ви переходите від однієї вправи до іншої, забуваючи про мотивацію та гнучкість переходів від одного завдання до іншого. Проте, це важливо. Чим більше мотивації та інтересу ви додасте до заняття, тим глибші будуть знання в учнів. Так, замість фрази ‘Close your books, open your copybooks’ можна придумати та розіграти цілу ситуацію.

Наприклад, у новому посібнику Go for ZNO (Listening Comprehension) кожне заняття починається із завдань, спрямованих на розвиток навичок мовлення в учнів. Далі пропонується дізнатись правильну відповідь на питання з першого розділу з метою створення додаткової мотивації. Тому учням буде набагато легше та цікавіше виконати завдання з аудіювання: вони вже будуть ознайомлені з темою та зацікавлені в гарному результаті.

 

Будьте послідовні

Якщо ви визначились із певними принципами організації та проведення уроків, реакцією на учнівські помилки, а також з характером надання інструкцій учням, то варто завжди пам’ятати, що послідовність – запорука успіху. Систематичний підхід до організації занять досить важливий, адже учні звикають до правил, які ви встановлюєте. Таким чином, ви позбавитесь хаосу під час занять та зробите уроки більш зрозумілими для учнів.

B4N5P6 Students in math class with teacher

 

Будьте в тренді

Сучасний світ, глобалізація та неймовірний обсяг інформації потребують від нас як від професіоналів бути завжди в тренді. Для нас як для висококваліфікованих вчителів це значить постійно ознайомлюватись із новинами у сфері викладання, бути в курсі новинок-посібників, відвідувати семінари та просто любити свою роботу. Тож долучайтесь до нашої сторінки у Facebook і слідкуйте за новинами, адже ми постійно проводимо методичні заходи для викладачів, публікуємо статті, розповідаємо про підручники видавництва MM Publications.