Уявіть собі, ви – тренер, готуєте команду до фінального матчу. Кожен гравець має свої сильні та слабкі сторони, різний стиль гри та мотивацію. Чи вийдете ви на поле з єдиною стратегією для всіх, чи розробите персоналізований план для кожного, щоб максимізувати їхні сильні сторони та подолати слабкі?
Підготовка до іспиту з англійської мови схожа на цю ситуацію. Кожен учень має унікальні потреби, стилі навчання та цілі. Тож як же вчителю створити план підготовки, який буде ефективним для всього класу, але при цьому враховуватиме індивідуальні потреби кожного учня про це говоримо далі в нашій статті.
Першим кроком на шляху до створення персоналізованого плану підготовки є оцінка потреб кожного учня. Це можна зробити за допомогою діагностичних тестів та індивідуальних бесід, які допоможуть вам зрозуміти особисті цілі старшокласників та будь-які труднощі, з якими вони стикаються під час підготовки до іспиту та зосередити план підготовки на тих аспектах, які потребують вдосконалення.
Ви можете скористатися Online Placement Test від видавництва MM Publications, щоб оцінити рівень володіння мовою учнів у сфері граматики, лексики та читання, а також відстежувати прогрес учнів протягом навчального року. Для учнів з низьким рівнем володіння мовою план може фокусуватися на вивченні базової граматики, лексики та розвитку вмінь читання. Учні, які мають високий рівень володіння мовою можуть звернути увагу на більш складні граматичні теми, розширення словникового запасу, читання складних текстів.
Спілкуючись з учнями, встановіть чіткі та вимірювані цілі, які відповідають їхньому рівню знань та бажаному результату на НМТ. При постановці навчальних цілей у пригоді може стати правило SMART. Це означає, що цілі мають бути Specific, Measurable, Assigned, Realistic and Time– Related, які можна досягти шляхом введення у формулювання навчальних цілей кількісних або якісних індикаторів досягнення цілі. Наприклад, «За два місяці збільшити словниковий запас на 300 слів» або «За 10 годин занять покращити розуміння текстів на 15%».
На основі визначених цілей можна скласти детальний план підготовки. Визначте, які теми та підтеми НМТ потребують найбільшої уваги. Розбийте підготовку на чіткі та послідовні етапи, розподіливши час на вивчення граматики та лексики. Забезпечте учнів додатковими ресурсами, такими як онлайн-вправи, навчальні відео та практичні тести, щоб вони могли самостійно навчатися та закріплювати матеріал. Так, до підручника ZNO Leader від видавництва ММ Publications розроблено Vocabulary Exercises та Quizlet картки, які ваші учні можуть використовувати для кращого закріплення лексичного матеріалу та для самоперевірки знань. Складіть чіткий розклад занять, який враховуватиме інші зобов’язання учня. Визначте, як ви будете відстежувати прогрес учня та оцінювати його успіхи.
Запропонуйте учням різноманітні методи навчання, такі як візуальні, аудіальні та кінестетичні, щоб охопити різні стилі навчання. Для учнів з краще розвиненою візуальною пам’яттю доречним буде використати більше графіків, таблиць, карт, зображень та відео під час навчання, а учнів-кінестетиків буде легше захопити процесом навчання через залучення до рольових ігор, драматизацій та інших практичних завдань для кращого засвоєння матеріалу.
Навчання не має бути ізольованим досвідом. Заохочуйте співпрацю та командну роботу серед учнів, щоб вони могли підтримувати один одного та ділитися знаннями. Створюйте групи або пропонуйте додаткові завдання для учнів з різним рівнем підготовки.
Регулярно надавайте учням конструктивний зворотний зв’язок, щоб відстежувати їхній прогрес та коригувати план підготовки при потребі, а також відзначайте успіхи учнів, щоб мотивувати їх до подальшої роботи. Ваша підтримка та конструктивні поради є надзвичайно важливими для вмотивованих учнів.
Вас також може зацікавити:
«Вдала підготовка до іспиту – запорука успіху!»