Як навчити дітей розповідати історії? Сторітелінг в прикладах.

Вчителі в початковій школі дуже часто використовують технологію сторітелінг на уроках англійської. Сьогодні ми поговоримо про те, що собою являє сторітелінг, як урізноманітнити та зробити уроки більш цікавими для учнів.

Сторітелінг – технологія навчання іноземної мови, в основі якої закладено навчання через захоплюючі історії.

Технологія сторітелінг на уроках англійської мови забезпечує комунікативний, мовленнєвий, мовний, емоційний та соціокультурний розвиток молодших школярів. Сюжет історії завжди викликає безліч різноманітних емоцій в учнів, навчає моральним цінностям, дозволяє проаналізувати вчинки та почуття героїв, а наповнення історії (лексика, граматика) допомагає краще засвоїти матеріал. Психологи стверджують, що у слухачів чи читачів можуть виникнути такі емоції, як злість, відраза, страх, радість, сум та подив. Саме тому, ми можемо говорити про те, що історії розвивають емоційний інтелект дитини.

Визначають активний та пасивний сторітелінг. Вчитель може обрати чи створити власну історію для розповіді в класі (пасивний сторітелінг), або учні створюють історію чи продовження історії самостійно (активний сторітелінг). Вибір сторітелінгу залежить від мети уроку та особистих преференцій вчителя.

Як підготувати учнів до сторітелінгу на прикладі казки ‘The enourmous turnip’ від MM Publications.

1. Що ти бачиш на картинці? Розмалюй та напиши речення. З цього завдання можна розпочати урок та закріпити вже вивчену лексику. Для продовження завдання, можна запропонувати два варіанти відповідей. Учні читають речення та обирають правильний на їх думку варіант.

pic 1 story

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Розкажи історію за картинками. Окрім того, що ми описуємо картинку, можна звернути увагу учнів на героїв історії та що вони роблять. Це завдання можна використовувати як перед прочитанням історії, так і після.

pic 2 story

 

3. Заповни пропуски в історії. Для цього завдання, Ви можете запропонувати учням текст з пропусками і попросити учнів заповнити пропуски словами, які найбільш підходять за змістом. Для полегшення завдання, можна надати список слів для заповнення пропусків.

4. Опиши одного з персонажів. Для цього завдання, можна взяти речення з тексту , наприклад: “Sorry, I can’t pull. My back hurts. My day is full. Scratch, you are _lazy_. Come and help; the turnip’s tasty!”

5. Напиши кінцівку історії самостійно. Вчитель може запропонувати уривок з історії і попросити учнів написати кінцівку, вказуючи героїв та що вони роблять самостійно. Наприклад: _Scratch pulls the ducks, and they pull _cats_,and the cats pull _Daisy_, and _cow_pulls Jenny, and Jenny pulls _Benny_, and Benny pulls _Jill_,and Jill pulls _Farmer Bill_, and Farmer Bill pulls_the turnip_. They give a shout and ….the turnip comes out! Benny shouts it’s ___big__. Farmer Bill shouts it’s__huge_. And Jenny shouts it’s __enormous__.That night, they all eat _turnip_soup!

 

pic 3 story

6. Розшифруй таємне повідомлення. Для того, щоб зацікавити учнів прочитати історію або її продовження, запропонуйте дітям наступне завдання: «Про що думають герої?»

Наприклад:
Таємне повідомлення наступне: Aha! The ducks can help our group pull the turnip!

Сподіваємось, Вам сподобались наші ідеї для використання технології сторітелінгу на уроках англійської.
Видавництво MM Publications пропонує широкий вибір літератури для читання.

 

 

Рідери серії Primary readers ідеально доповнюють будь-який навчальний курс для початкової школи. Серія призначена для дітей віком від 7 до 10 років, що вивчають англійську мову. Цікаві коротенькі розповіді написані простими реченнями з базовими граматичними структурами і словником. Кожна сторінка має детальну ілюстрацію до тексту. До кожного розділу додаються завдання до прочитаного, словник з малюнків та безкоштовний CD-ROM.