Як зробити так, щоб учні самі просили вас дати їм домашнє завдання

Article_MM_02.2024_960x720Подивимося правді в очі! Одна лише згадка про «домашнє завдання» часто викликає в учнів сповзання зі стільців, вигуки: «Oh, no!» і закочування очей. Але що, якщо є спосіб заохотити підлітків виконувати домашнє завдання, і вони з нетерпінням будуть тягнутися до підручника замість пульта дистанційного управління? Звучить неймовірно, правда? Що ж, розглянемо як  перетворити «жахливе» домашнє завдання на справжню пригоду англійською.

Перш за все, запропонуйте учням певну автономію щодо виконання завдань. Це не означає дозволити їм вибрати Netflix замість читання тексту про традиції Ірландії, наприклад. Це означає надати їм варіанти вибору. Надайте учням можливість продемонструвати свої знання з певної теми у творчий спосіб. Наприклад, створити подкаст, комікс, реп-пісню або навіть зняти коротке відео. Дозвольте учням вибирати свій формат, який буде максимально поєднувати навчальний досвід з їхніми особистими захопленнями.

Заохочуйте учнів брати участь в виконанні групових домашніх завдань. Це може бути дискусія, яка сприятиме розвитку критичного мислення та комунікативних вмінь. В навчальному курсі To the Top Split Edition видавництва MM Publications запропоновані запитання для обговорення на початку кожного розділу, а також є секція для роботи в групах та парах в кінці підручника.

  • Об’єднайте учнів в 4-5 команди з різним рівнем знань та вміннями для обговорення питань, пов’язаних з темою поточного уроку.
  • Запропонуйте учням самостійно обрати запитання шляхом голосування.
  • Учні мають створити чат-групу для спілкування та координації роботи над завданням.
  • Провести онлайн зустріч та обговорити обране запитання.
  • Поділитися своїми думками з класом та написати короткий відгук про свою участь в обговоренні.

Рецензування замість перевірки. Обмін роботами та надання відгуку – це чудовий спосіб для учнів покращити свої вміння письма, а також навчитися давати та отримувати конструктивну критику. Учні можуть працювати в парах або невеликих групах, щоб обмінятися роботами. Визначте на чому саме учні повинні зосередитися під час рецензування, скажімо на граматичних структурах, лексичних одиницях, стилі листа. Після чого учні мають надати один одному конструктивний відгук, зосереджуючись на визначених цілях, а також повинні мати можливість ставити запитання та отримувати роз’яснення щодо відгуку.

“Write a letter to a friend asking for advice on a problem you’ve got. Follow the plan” пропонує підручник To the Top Split Edition 3А. Замість того, щоб писати про свої проблеми в робочому зошиті, запропонуйте учням написати листа своїм однокласникам з проханням дати раду. Дайте учням час на те, щоб вони прочитали листи та написали свої відповіді.

Пам’ятайте, що внутрішня мотивація є ключовою. Попри те, що оцінки важливі, винагорода учнів може мати величезне значення. Введіть номінацію Homework Hero й обирайте переможців щотижня. Відзначайте учнів, які доклали максимум зусиль, чи виконали додаткові завдання або провели дослідження з теми.

Вас також може зацікавити:

Методична стаття “Homework: practice or a requirement”