Автор: Анна Гезь
Listen carefully, write quickly
Поділіть учнів на 2 команди. Представник з кожної команди підходить до дошки . Вчитель називає слова в яких є голосні “ee” або “ea”. Учні мають написати голосні на дошці , наприклад якщо Ви сказали слово “leaf “, вони мають написати “ea”, якщо слово “cheese”, вони мають написати “ee”. Учень, який напише правильно голосні першим, отримає бал для своєї команди.
Call out a word
Учні стають в ряд перед дошкою. Вчитель називає голосні, які відомі учням з попереднього уроку. Учні мають швидко сказати слово з відповідними голосними . Наприклад, Ви говорите e–a першому учневі у ряду, учень говорить слово “seal”. Кожен наступний учень має назвати слово з цими голосними. Учні, які назвали слова залишаються грати далі. Ви можете зробити гру більш динамічною, якщо Ви будете називати голосні швидко, щоб учні відповідали також швидко.
Board game
Поділіть дошку на дві частини та напишіть приголосні , наприклад “gl”, “sl”, “st”, “tr”, “sn” та голосні “ee”,” ea” декілька раз на кожній частині дошки. Поділіть учнів на дві команди. Зробіть дві копії карток зі словами. Один учень стає обличчям до дошки. Кожен учень отримує одну копію (20 карток) і клейку стрічку. Кожен учень має перемішати картки. Коли вчитель плескає у лодоні, учні мають прикріпити якомога більше карток під відповідними приголосними, наприклад “gloves” під “gl”, “stickers” –“st”, “sled”-“ sl”, “train”-“ tr”. Коли вчитель дає команду зупинитись, учні припиняють гру. Учень, який прикріпив найбільшу кількість карток під приголосними правильно отримує бал для своєї команди. Повторюйте гру декілька раз змінюючи картки зі словами. Команда, яка набрала найбільшу кількість балів стає переможцем.
Run and write
Учні стають в два ряди перед дошкою. Вчитель стоїть у кінці ряду. Останні учні в ряду підходять до вчителя і отримують завдання. Вчитель називає пошепки літеру, наприклад d. Учні мають повернутися до своїх команд і швиденько намалювати літеру на спині учня попереду, гра продовжується до першого учня в ряду. Перший учень в ряду підходить до дошки і пише букву, біжить до вчителя і отримує наступне завдання, літера r. Команда, яка напише слово першою стає переможцем.
Name the word
Вчитель розміщує алфавіт на дошці. Учні грають в дві команди. Учень підходить до дошки, вчитель пошепки говорить слово, наприклад people. Учень показує літери за допомогою жестів та рухів (як гра “крокодил”), але не говорить слово вголос. Учні мають здогадатися що це за слово і викрикнути слово. Учні, які вгадають найбільшу кількість слів стають переможцями.
Сподіваємось ігри стануть учням до вподоби, а вчитель отримає нові практичні і креативні ідеї для проведення уроків читання та тренування пам’яті.