Чи люблять ваші діти уроки повторення? Відтепер так!

250х190_Чи люблять ваші діти уроки повторення_2 копияЧому повторювати вивчений матеріал важливо? Скільки разів треба повторювати матеріал? Як краще це робити? Саме про це наша методична стаття.

Діти молодшого шкільного віку пам’ятають матеріал уроку протягом 7-10 хвилин. Повторення – цілеспрямоване закріплення матеріалу, головна мета якого допомогти дитині засвоїти нові знання та навчитись використовувати їх на практиці.

Чому важливо систематично повторювати вивчений матеріал? Повторення допомагає виявити “прогалини” в знаннях учнів, покращує і розвиває пам’ять, поглиблює отримані знання, відточує і доводить до автоматизму набуті навички. Кожен урок в підручнику Smart Junior1, 2 for Ukraine починається з повторення матеріалу з попереднього уроку, таким чином матеріал не забувається, а навпаки систематизується і краще запам’ятовується. Між повтореннями можна зробити невеличкий інтервал 10-20% від часу між першим вивченням і моментом, коли необхідно це пригадати. В кінці кожного розділу подається секція Now I can, завдяки цьому розділу діти закріплюють набуті знання з теми і вчаться нести відповідальність за власне навчання.

Як найкраще повторювати матеріал?

В книзі для вчителя Smart Junior 2 for Ukraine представлені вправи для повторення та закріплення матеріалу Revision activities. Для повторення можна започаткувати 5-хвилинні ігри на початку уроку. Надаємо декілька ідей для Вас:

1. Point and say

Намалюйте велике коло на дошці і поділіть його на чотири частини. Розташуйте флеш-картки чотирьох різних предметів в кожній частині, наприклад: a book or two books, a pencil or two pencils, a computer or two computers, etc і намалюйте чотири інші предмети за лінією кола. Поділіть дітей на 2 команди. Вчитель вказує на різні предмети, картинки всередині кола знаходяться ближче, тому учні мають використовувати конструкцію This is для однини, These are для множини, предмети розміщені за колом знаходяться далеко від кола, тому учні мають вжити конструкцію That is для однини or Those are для множини. Оберіть учня з кожної команди, вкажіть на предмет. Учні мають сказати відповідне речення e.g. This is a book. Those are books. Якщо учень правильно вказав на предмет, команда отримує бал. Всі учасники команди по черзі відповідають. В кінці гри, вчитель підраховує бали і визначає переможця.Smart Junior 2 for Ukraine Module 1,2.

2. Names and actions

Напишіть імена учнів на папері, покладіть до купи на столі. Учні пишуть дію на клаптику паперу, наприклад: likes+a sport/activity, e.g. likes swimming, likes running etc. Коли учні закінчили виконувати завдання, зберіть речення і покладіть на стіл до купи. Учні по черзі підходять до столу, обирають картки і читають речення вголос: e.g. Mary likes running. Учень, ім’я якого прозвучало, встає і відповідає: Yes, I do або No, I don’t. Залучайте до роботи кожного учня. Smart Junior 2 for Ukraine Module 7.

3. The secretary

Поділіть дітей на 2 команди. Намалюйте на дошці табличку.

      S’s name       S’s name      S’s name etc
         meat
         rice
         cheese
         tomatoes
         sandwiches

Учні в парах ставлять запитання і дають відповіді. Наприклад: Do you like cheese? Yes, I do/No, I don’t. Секретар в групі записує імена учнів. В кінці гри секретар з кожної групи надає інформацію стосовно учасників групи. e.g. Mary likes meat and rice. Таким чином, всі учасники залучені до виконання завдання, а секретарі мають важливу роль, що спонукає учнів вчитися відповідальності з молодшої школи. Smart Junior 2 for Ukraine Module 7.

Матеріали для вчителя: флеш-картки Smart Junior 2 for Ukraine, конверт, таємний мішечок.

Переглянути всі компоненти до Smart Junior 2 for Ukraine

Сподіваємось, наша стаття була корисною для вас та надихає поводити уроки англійської весело та цікаво як для вчителя, так і для учнів.