Запорукою швидкого та якісного формування комунікативної та соціокультурної компетенції учнів є використання автентичних матеріалів на уроках англійської мови. Чому необхідно використовувати автентичні матеріали? Які результати навчання показують учні? Відповідь на ці питання Ви дізнаєтесь з нашої методичної статті.
Що таке автентичні матеріали?
Автентичні матеріали – це матеріали відібрані з оригінальних джерел, які характеризуються природністю лексичного наповнення та граматичних форм, показують колорит та особливості народу, мова якого вивчається і можуть бути використані при навчанні англійської мови.
Автентичні матеріали діляться на:
- друковані (художні твори, газети, журнали, листівки, брошури, рекламні матеріали, об’яви тощо)
- аудіо (радіопередачі, оголошення, пісні)
- відеоматеріали (фільми, мультфільми, серіали, інтерактивні відео, телепередачі, ток-шоу, інтерв’ю, кліпи, рекламні блоки, трейлери до фільмів).
Результати використання автентичних матеріалів
- Використання автентичних матеріалів позитивно впливає на мотивацію учнів, збагачує їх лексичний запас та обізнаність про культуру англомовних країн, знайомлять учнів з живою мовою, відповідають потребам учнів у вивченні мови та дозволяють вчителю обирати матеріали відповідно тематики уроку й розробляти індивідуальні завдання до них.
Як використовувати автентичні матеріали на уроках англійської мови?
- Матеріали мають відповідати мовному рівню учнів та їх інтересам, а також бути цікавими для підлітків. Що люблять слухати або читати ваші учні? Чим вони цікавляться?
- Об’єм тексту для опрацювання має значення. Короткі тексти, брошури, меню ресторану найкраще підходять для учнів рівня elementary.
- Матеріал має відповідати змісту модуля, на якому ви бажаєте зосередитися, наприклад, тема, лексика або граматика, яку ви бажаєте охопити.
- Запропонуйте ознайомитись з ключовою лексикою до початку роботи з текстом.
- Під час виконання післятекстових завдань, заохочуйте учнів використовувати слова з тексту для висвітлення власної думки в письмовому чи усному завданні.
- Запропонуйте учням переглянути відеоролик до теми тексту або зробити дослідження на задану тему самостійно. Таким чином, учні дізнаються більше інформації та будуть розвивати свої research skills.
Наступного разу зробіть невеличке опитування учнів щодо тематики матеріалів або запропонуйте учням обрати автентичні матеріали з запропонованих джерел на вибір.
Навчальні матеріали курсу Pioneer знайомлять учнів з писемним мовленням за допомогою різноманітних матеріалів для читання: газетних та журнальних статей, блогів, реклами, уривків з літератури. Тексти в підручнику Pioneer охоплюють широкий спектр мотиваційних та сучасних тем та надають студентам цікаву, багатокультурну, міжпредметну інформацію про реальний світ. Тексти навчального курсу ретельно відібрані з автентичних джерел не лише за їх мовним змістом, а й за цікавістю та відповідністю мовному рівню та віку учнів. Матеріали для читання представлені в підручнику Pioneer не залишать жодного учня байдужим до наповнення підручника і спонукатимуть прочитати текст з початку до кінця.
Explore! Discover! Succeed! Be a Pioneer! – це не лише слоган підручника, а його суть.
Ознайомитись з курсом Pioneer можна за посиланням
You may also like the following articles:
Використання відеоматеріалів на уроках англійської мови
Чому курс Pioneer чудово підходить для дорослих?
Завжди з Вами,
MM Publications Ukraine