Методична стаття “Використання автентичних матеріалів на уроках англійської мови”

Запорукою швидкого та якісного формування комунікативної та соціокультурної компетенції учнів є використання автентичних матеріалів на уроках англійської мови. Чому необхідно використовувати автентичні матеріали? Які результати навчання показують учні? Відповідь на ці питання Ви дізнаєтесь з нашої методичної статті.

Що таке автентичні матеріали?

Автентичні матеріали – це матеріали відібрані з оригінальних джерел, які характеризуються природністю лексичного наповнення та граматичних форм, показують колорит   та особливості   народу,   мова   якого   вивчається і можуть бути використані при навчанні англійської мови.

Автентичні матеріали діляться на:

  •  друковані (художні твори, газети, журнали, листівки, брошури, рекламні матеріали, об’яви тощо)
  •  аудіо (радіопередачі, оголошення, пісні)
  •  відеоматеріали (фільми, мультфільми, серіали, інтерактивні відео, телепередачі, ток-шоу, інтерв’ю, кліпи, рекламні блоки, трейлери до фільмів).

Результати використання автентичних матеріалів

  •  Використання автентичних матеріалів позитивно впливає на мотивацію учнів, збагачує їх лексичний запас та обізнаність про культуру англомовних країн, знайомлять учнів з живою мовою, відповідають потребам учнів у вивченні мови та дозволяють вчителю обирати матеріали відповідно тематики уроку й розробляти індивідуальні завдання до них.

Як використовувати автентичні матеріали на уроках англійської мови?

  •  Матеріали мають відповідати мовному рівню учнів та їх інтересам, а також бути цікавими для підлітків. Що люблять слухати або читати ваші учні? Чим вони цікавляться?
  •  Об’єм тексту для опрацювання має значення. Короткі тексти, брошури, меню ресторану найкраще підходять для учнів рівня elementary.
  •   Матеріал має відповідати змісту модуля, на якому ви бажаєте зосередитися, наприклад, тема, лексика або граматика, яку ви бажаєте охопити.
  •  Запропонуйте ознайомитись з ключовою лексикою до початку роботи з текстом.
  •  Під час виконання післятекстових завдань, заохочуйте учнів використовувати слова з тексту для висвітлення власної думки в письмовому чи усному завданні.
  •  Запропонуйте учням переглянути відеоролик до теми тексту або зробити дослідження на задану тему самостійно. Таким чином, учні дізнаються більше інформації та будуть розвивати свої research skills.
  • Як використовувати_250x190 Наступного разу зробіть невеличке опитування учнів щодо тематики матеріалів або запропонуйте учням обрати автентичні матеріали з запропонованих джерел на вибір.

Навчальні матеріали курсу Pioneer знайомлять учнів з писемним мовленням за допомогою різноманітних матеріалів для читання: газетних та журнальних статей, блогів, реклами, уривків з літератури. Тексти в підручнику Pioneer охоплюють широкий спектр мотиваційних та сучасних тем та надають студентам цікаву, багатокультурну, міжпредметну інформацію про реальний світ. Тексти навчального курсу ретельно відібрані з автентичних джерел не лише за їх мовним змістом, а й за цікавістю та відповідністю мовному рівню та віку учнів. Матеріали для читання представлені в підручнику Pioneer не залишать жодного учня байдужим до наповнення підручника і спонукатимуть прочитати текст з початку до кінця.

Explore! Discover! Succeed! Be a Pioneer! – це не лише слоган підручника, а його суть.

Ознайомитись з курсом Pioneer можна за посиланням

You may also like the following articles:

Використання відеоматеріалів на уроках англійської мови

Чому курс Pioneer чудово підходить для дорослих?

Завжди з Вами,
MM Publications Ukraine