Методична стаття “Використання медіаресурсів на уроках англійської”

Article_Mass_media_MM_250х190Чи вміють наші учні користуватись засобами масової інформації? Як обрати надійне джерело інформації? Чи аналізують учні прочитане, побачене та почуте? Якщо ця тема актуальна та цікава для Вас, прочитайте нашу методичну статтю.

Для початку наведемо декілька заголовків газетних статей. Чи виникне у Вас бажання прочитати статтю? Коментарі автора статті зазначені в дужках. Напишіть, будь ласка, власні думки стосовно заголовків в коментарях.

Breathing oxygen is linked to staying alive! (Oh, we are doing something right!)
Statistics show that teen pregnancy drops off significantly after age 25. (That’s a long time to be pregnant.)
Diana was still alive hours before she died. (We didn’t know it!)
Man kills himself and runs away! (Fantastic! He must be immortal.)
Bugs flying around with wings are flying bugs. (Bugs crawling around with feet are crawling bugs.)
A one-armed man applauds the kindness of strangers. (Real beauty!)

Судячи з заголовків можна уявити яка кількість неправдивої, вигаданої, нічим не підтвердженої інформації оточує нас.

Ми живемо в епоху медіа та засобів масової комунікації, що впливає на формування громадської думки в суспільстві, тому неабияк важливо розвивати в учнів поняття того, як влаштований медіапростір та як інтерпретується реальність засобами масової інформації. За допомогою медіаресурсів ми розвиваємо комунікативні здібності, творче та критичне мислення, уміння сприймати, аналізувати та оцінювати медіатексти, виражати власну думку щодо прочитаного, побаченого, почутого, проводити власні дослідження теми.

Перед учнем необмежений вибір інформаційних джерел: преса, радіо, телебачення, кіно, Інтернет. Використання Інтернет-ресурсів допомагає вдосконалити всі 4 види мовленнєвої діяльності: читання, аудіювання, письмо, говоріння. Під час дослідження теми, учень розширює словниковий запас, знайомиться з особливостями мовної поведінки, стилістичними засобами, культурою і традиціями англомовних країн світу. Неабияк важливо які джерела інформації використовують учні для проведення власних досліджень теми, та й в повсякденному житті також. Іноземні інформаційні ресурси яким можна довіряти, деякі з них абсолютно незалежні та фінансуються людьми зі 160 країн світу є The Associated Press (мова, яка використовується в кожному звіті AP, є нейтральною, і зосереджена лише на повідомленні новин), The Wall Street Journal (добре відомий тим, що повідомляє про новини такими, якими вони є), BBC news (BBC — британська телекомпанія, що фінансується державою. Загалом він вважається надійним ресурсом. Сюди входять BBC News, документальні фільми BBC та сайт BBC History), The Guardian (The Guardian – другий найбільш надійне джерело новин в Інтернеті в цілому, поступається лише BBC. У The Guardian немає акціонерів чи власників-мільярдерів, тому їх журналістика вільна від комерційного та політичного впливу. Журналісти та редакторський відділ газети бажає залишатись незалежним інформаційним ресурсом, тому просять підтримати їх хоча б одним доларом, якщо у вас є така можливість, підтримайте їх регулярною сумою щомісяця. The Guardian є одним з моїх улюблених інформаційних джерел.)

В підручниках видавництва MM Publications також представлені газетні та журнальні статті, окрім того, що учень має виконати завдання на розуміння прочитаного та попрацювати з лексикою уроку, йому також пропонується зробити мінідослідження теми за вказаним вебпосиланням з надійним інформаційним ресурсом.

Ознайомитись з курсом New destinations можна за посиланням.