Методична стаття “Top tips for Smart Junior lessons”

Top-tips-for-Smart-Junior-lessons_250x190Кожен вчитель має свій індивідуальний стиль у викладанні англійської мови. Однак, вчителі завжди в пошуках додаткових ідей для уроків, які можна використовувати та адаптувати до свого уроку. Сьогодні ми розглянемо типи вправ в підручнику Smart Junior for Ukraine та запропонуємо як організувати навчання в класі найбільш ефективно та цікаво для учнів.

Revision

Згідно з  рекомендаціями авторів підручника кожен урок має розпочинатись з повторення матеріалу попереднього уроку. Повторення може бути у формі короткої гри, розминки, прослуховування пісні, рольових ігор чи мозкового штурму, наприклад: brainstorm on word fields.

Але, повторення не має забирати понад 5 хвилин уроку.

Warmup

Саме через цю вправу вводиться тема уроку. Вчитель може ставити запитання учням згідно з темою уроку, розповісти мініісторію про себе, використовуючи рухи, жести, тематичні флеш-картки, наприклад: “I brush my teeth in the morningI get dressed quickly. Then I have my lunch and go to school. What do you do in the morning?”.

Залучайте учнів відповідати на питання невимушено, таким чином учні не будуть відчувати розгубленість і тиск з боку вчителя. Розпочніть з учнів, які бажають відповідати та їх партнерів по парті.

Vocabulary presentation activity (Listen, point and repeat)

  • Спочатку учні слухають вимову нових лексичних одиниць уроку (двічі).
  • Під час першого прослуховування, учні слухають вимову та повторюють за диктором. Після кожного слова є коротка пауза, яка дозволяє учням повторити слово.
  • Додатково запропонуйте учням повторити слова  вибірково або попросіть учнів показати та повторити слова за вами для подальшого закріплення нової лексики.

Songs

Музичний супровід та пісні неабияк важливі при вивченні мови для даної вікової категорії. Новий матеріал в першому уроці завжди презентується через пісні. Переваг використання пісень безліч, вони слугують ресурсом для покращення вимови, наголосу та інтонації, а також додають різноманітності уроку. Зважаючи на той факт, що учні молодшого шкільного віку мають коротку тривалість зосередження уваги, необхідно постійно змінювати завдання. Різноманітність – ось що ключове під час уроку. Музичний супровід, так само як ігри можуть це забезпечити.

Quiz

Новий матеріал уроку нерідко подається у вигляді вікторини в підручнику Smart Junior 4 for Ukraine. Вікторину можна виконувати як в парах, так і в невеличких групах. Окрім цього, можна запропонувати учням об’єднатись в коло та зробити опитування товаришів. Далі результати опитування представити в усній, або в письмовій формі.

Reading Comprehension activity

Перед тим, як розпочинати виконувати вправу переконайтесь, що всі учні зрозуміли вказівки. Учні можуть виконувати різні типи завдань на читання, а саме: circle the correct answermatchingTrue/FalseMultiple choiceanswer the questionsput the pictures in the correct order.

Factual texts

Окрім історій, в підручнику представлені пізнавальні тексти про навколишній світ та культури різних країн, включаючи англомовні країни світу. Перш за все, тексти рекомендовані для самостійного опрацювання учнями. Спочатку учні відповідають на питання вчителя, розглядають картинки та діляться власними здогадками про що буде йти мова в тексті.

Listening activity

Вправа на аудіювання фокусується на матеріалі уроку та дає можливість учням прослуховувати автентичні матеріали, створені носіями мови. Вправи в підручнику варіюються та ускладнюються з кожним рівнем.

Communicative activity

В кінці кожного уроку подається вправа на розвиток усного мовлення, це може бути вправа для парної роботи чи інтерактивна гра. Мета усної вправи – консолідувати матеріал уроку, а самі завдання на продукування мови, які найбільш наближені до ситуації з реального життя. Під час виконання учнями завдання переконайтесь, що кожен учасник мав змогу висловити думку та активно взаємодіяв з партнером по парті.

Writing activity

Після говоріння, в підручнику подається вправа на розвиток письма, мета якої допомогти учням консолідувати матеріал уроку, закріпити граматичні конструкції та лексичні одиниці. Наприклад, write about where you were yesterday morning/afternoon/evening in your notebook, e.g. I was at school yesterday morning.

Зверніть увагу, що вправи подані в підручнику рекомендовані для виконання в класі. Перевірте письмову вправу разом з дітьми в класі, щоб впевнитися в якості засвоєння матеріалу учнями. Учні продовжують розвивати навички письма в завданнях, представлених в робочому зошиті учня.

Сподіваємось, наша методична стаття допоможе вам в підготовці до уроку.

Ознайомитись з додатковими компонентами до підручника Smart Junior 1,2,3 for Ukraine можна за посиланням

 

Завжди з Вами
MM Publications Ukraine