Методична стаття “Top tips for teaching young learners”

250x190 19.10Як зробити навчання цікавішим та ефективним в молодшій школі, враховуючи особливості учнів? Як мотивувати учнів молодшого шкільного віку? Ми готові поділитись з вами порадами в нашій методичній статті.

    • Діти вікової групи (6-9 років) перебувають на стадії свого когнітивного розвитку, що вимагає спеціальних методик навчання, які враховують потреби учнів.
    • Діти навчаються пізнавати світ завдяки 5 відчуттям. У них ще не досить добре розвинена здатність розуміти абстрактні поняття, граматичні правила та їх використання. Учні краще запам’ятовують мову на прикладі коротких діалогів та пісень, ніж на прикладі важких, заплутаних пояснень.
    • Учні краще навчаються завдяки активним вправам, таким як малювання, ігри, пісні, драматизації, руханки.
    • Усні вправи в курсі Smart Junior for Ukraine починаються з групового чи парного повторення в завданні з практичним читанням, потім продовжуються досить контрольованим тренуванням у практичному розділі, а ціль останнього завдання – персоналізована мовна практика.
    • Варто зазначити, що учні молодшого шкільного віку пам’ятають матеріал краще, якщо навчання відбувається в легкій ігровій формі, коли залучені всі учні. Уроки в підручнику Smart Junior for Ukraine розроблені таким чином, що кожна вправа розрахована на 5-8 хвилин для того, щоб навчання викликало задоволення, а не втому.

Вічні істини завжди прості

      • Вже з перших уроків слід привчати дітей до організації свого навчання та відповідального ставлення до нього. Учні мають також знати що саме слід підготувати до наступного уроку.
      • Розкривайте таланти кожної дитини та надавайте можливості продемонструвати їх в класі, адже, кожна дитина – творча особистість зі своїми нахилами та вміннями.
      • Ваш емоційний стан передається учням, вони одразу відчувають настрій вчителя. Дозвольте собі побути дитиною: співайте, танцюйте, розігруйте сценки разом з учнями. Пам’ятайте, гарний настрій передається.
      • Атмосфера на уроці створюється в першу чергу вчителем, який розуміє учнів та їх потреби. Щира похвала та підтримка вчителя неабияк важливі. Що може бути краще: наліпки за кожне виконане завдання чи щира посмішка вчителя за досягнення учня та похвала “Молодець” від вчителя, якому учні довіряють?

Сподіваємось, наша методична стаття допоможе вам в підготовці до уроку. Переглянути ресурси до підручника Smart Junior 3 for Ukraine можна за посиланням

Завжди з Вами,
MM Publications Ukraine