Напевно ніхто не буде сперечатися із твердженням, що граматика є основою будь-якої мови. Багато з вас погодяться з тим, що навчання…
Read MoreКатегорія: Блог
Методична стаття “Навчайте англійській мові з легкістю: методичні поради, які точно спрацюють”
Викладання іноземної мови, зокрема й англійської, для учнів початкової школи може бути складним, але корисним досвідом для вчителів-початківців. Крім того, це…
Read MoreДодаткові інтерактивні вправи до Full Blast Plus 6 for Ukraine
Видавництво «Лінгвіст» невпинно продовжує свою роботу над створенням електронних додатків для підручників НУШ, щоб в новому навчальному році ви мали…
Read MoreМетодична стаття “Формування в учнів відповідального підходу до навчання”
З настанням інформаційної ери та фактично необмеженого доступу учнів до різноманітних джерел інформації зростає потреба у напрацюванні нових підходів її…
Read MoreМетодична стаття “Використання візуальних підказок під час навчання лексики”
Використання візуальних засобів у викладанні лексики є ефективним способом покращити навчальний досвід учнів середньої школи. Візуальні підказки в навчальних підручниках…
Read MoreSpring idioms
Бажаєте збагатити словниковий запас учнів тематичними весняними ідіомами? Переходьте за посиланням нижче та завантажуйте розробку. SPRING IDIOMS
Read MoreМетодична стаття “Проєктна діяльність у початковій школі”
Проєктна робота є невіддільною складовою навчання англійської мови в початковій школі. Це чудовий спосіб залучити малечу до практичного інтерактивного навчання,…
Read MoreСтаття “Teaching Values to Young Learners”
Навряд чи у когось може викликати сумнів твердження про те, що метою навчання є набуття певних навичок та знань, однак…
Read MoreМетодична стаття “Using Songs to Teach English to Pre-Teens”
Любі колеги, як часто в підручниках ви зустрічали сторінки з піснями та просто перегортали їх, не знайшовши спосіб інтегрувати їх…
Read MoreМетодична стаття “Reading Test Taking Strategies for Primary Students”
Досвід викладання іноземних мов вже декількох поколінь педагогів засвідчує зростання рівня стресу, хвилювання та невпевненості учнів на етапі контролю знань….
Read More