Ділимося проектними роботами учнів Smart School

фото ммПроектна робота дає можливість учням по-новому розкрити себе незалежно від рівня володіння мовою, допомагає розвивати творчі здібності і навички дослідження, пізнавати культуру англомовних країн, України та світу, заохочує спілкуватись іноземною мовою для вираження своїх думок та ідей. Надзвичайно креативні проектні роботи виконали учні 4-А класу Каспрук Богданка та Гонта Ілля Тернопільської загальноосвітньої школи І – ІІІ ст.№11, під час вивчення теми “Природа і навколишнє середовище”за підручником Smart Junior 4. Вивчення місяців та пір року спонукало до особливого бачення та сприймання. Впровадження елементів мультисенсорного навчання та використання прийомів критичного мислення стали базовими аспектами у створенні Книги Відчуттів. Вивчаючи пори року учні підготувались до свята Стрітення і створили Книги відчуттів Зими та Весни . А як вам чується зима? Як звучить вона?Що особливого можна побачити взимку? А як пахне весна?А яка вона на смак?” Книга Весни запашна і смачна. На її сторінках усі весняні аромати і, навіть, крапелька березового соку до смаку. Запах травневих трав, дотик перших вербових котиків і , можливо, ви почуєте потріскування льоду з запахом ванілі та смаком желе, та зрадієте першим квітам. Несподіванкою було використання природніх матеріалів, приправ та запашних трав. Відчуйте запах ванілі, кінзи і розмарину, торкніться до м’яких вербових котиків та насолоджуйтесь травами зеленого чаю, посмакуйте різдвяним пряником та прислухайтесь до ніжного співу пташок.

“Сучасний світ спонукає до впровадження нових тенденцій та підходів щодо навчання англійської мови. Сенсорика, чуттєвість, духовність  стають важливими складовими сучасних підходів до навчання . Поряд із технологіями актуальними є емоції та почуття. Аналізатори людини сприймають навколишній світ по-різному. Людина бачить, чує, відчуває запах, дотик, тобто відчуває і сприймає різні явища зовнішнього світу, а також й оцінює їх.Тому, за основу власних прийомів у навчанні англійської мови я взяла саме рецепторне сприймання та використання елементів мультисенсорного навчання у проектній діяльності.”- Бринь Алла Вікторівна, вчитель-методист , Тернопільська загальноосвітня школа I-III ступенів №11.

Видавництво MM Publications щиро дякує вчителю англійської мови Бринь Аллі Вікторівні за надзвичайно творчі учнівські проекти на тему “Природа і навколишнє середовище”. Бажаємо Вам незгасимої енергії,творчих здобутків, вдячних учнів та перемог!