Креативити не можна, бути консервативним?

Стаття ММ_СерпеньНовий навчальний рік вже на порозі, тому ви, ймовірно, вже почали розмірковувати над плануванням уроків з учнями.

Звісно, без дотримання балансу отримати результат майже неможливо. Що ж нам робити: приділити більше часу креативній роботі чи все ж дотримуватись традиційних методик викладання? Як знайти цей самий баланс? Враховуйте інтереси, темперамент, можливості ваших учнів, а також використовуйте корисну методичну літературу!

Якщо ми говоримо про учнів першого класу, однією з тем, на яку ви як вчитель звернете увагу, є вивчення алфавіту. Для молодших учнів, у яких швидкість опрацювання нової інформації є невисокою, це може виявитись досить складним. А нам як вчителям необхідно їм допомогти в цьому.

Результати навчання залежать від гармонійного поєднання креативного та консервативного підходів, тому ми відібрали декілька вправ з нашого навчального курсу для першачків Smart Junior, які ви можете запропонувати учням.

1)   Alphabet Puzzle. Розділіть учнів на команди. Кожна команда отримує лист із роздрукованим алфавітом, в якому відсутні деякі літери. В протилежній частині класної кімнати розмістіть у випадковому порядку флеш-карти з відсутніми літерами. Учні по одному з команди підходять, беруть одну випадкову карту, повертаються до команди та розміщують літеру в необхідному місці. Перемогла команда, яка швидше за конкурентів склала алфавіт правильно.

2) Build it right! Гра, яка також допоможе учням навчитись розпізнавати літери. Розподіліть учнів на команди, до складу кожної команди мають входити три учні. Представники команди витягують з коробки чи пакета секретну літеру, не називають її, однак мають зобразити у фізичному плані (стати таким чином, аби фігура, яку вони формують своїми тілами, була схожа на літеру, що витягли). Інша команда, яка вгадала літеру, отримує бал. Перемагає команда, яка отримала найбільшу кількість балів.

3) Follow my line. Станьте між партами учнів, почніть називати літери в алфавітному порядку, але не з початку алфавіту, наприклад «P, Q, R, S, T». Учні мають продовжити ряд літер назвавши наступні три літери. Тож у вас є можливість захопити дітей «у пастку», перевіряючи їхні знання алфавіту, а також тренуючи логіку та швидкість реакції. Ви можете рукою вказати на учня, який має самостійно доповнити ряд.

4) Flashcard Mania. Для цієї вправи не варто використовувати фірмові картки Smart Junior, адже вам необхідно підготувати декілька наборів карток – по кожному на пару чи групу учнів. Розріжте кожну картку навпіл / по діагоналі / як вам заманеться. За сигналом учні повинні скласти картки з розрізаних половинок – це допоможе розвинути уважність і логіку. Також можна запропонувати учням розмалювати літери, а пізніше описати результат однокласикам.

Ми впевнені в тому, що кожен із вас як професійний вчитель завжди відчує своїх учнів та атмосферу в класі, зважить можливості та необхідність виконання тієї чи іншої вправи. Так ви зможете впевнено вирішити, чи «креативити не можна, бути консервативним», чи все ж «креативити, не можна бути консервативним». А підручники Smart Junior від видавництва ММ Publications допоможуть вам знайти баланс у цьому питанні.