Методична стаття “Використання коміксів на уроках англійської мови в початковій школі”

Article_MM_10.2023_960x720Читання є однією із найважливіших навичок, які учні можуть розвинути в початковій школі. Воно є основою для навчання в усіх інших галузях знань і може допомогти учням розвивати свої уяву, творчість та критичне мислення. Однак не всі учні однаково люблять читати. Деяким дітям може бути важко зрозуміти текст, або читання може здаватися їм просто нецікавим, тому важливо використовувати різні методи, щоб заохотити учнів до читання.

Комікси є ефективним інструментом для навчання читання в початковій школі. Основними перевагами яких є наочність та захопливість. Цікавий сюжет історії коміксу в поєднанні з картинками та короткими репліками героїв дозволяють підтримувати зацікавленість учнів у процесі читання. Короткі фрази героїв коміксу легкі для прочитання та запам’ятовування, що дозволяє розвивати навички говоріння, розуміння лексики та засвоєння нових слів.

Важливим аспектом використання коміксів є вибір коміксів, що відповідають рівню підготовки учнів. Комікси повинні бути цікавими та захопливими для дітей, але вони також повинні бути достатньо складними, щоб при їх освоєнні у школярів залишався елемент виклику. Так, в підручнику Zoom In Special видавництва MM Publications представлені прості комікси з невеликою кількістю тексту. У міру того, як учні розвивають свої навички читання, ви можете переходити до складніших коміксів з більшим обсягом тексту.

Використання коміксу на уроках англійської мови складається з трьох основних етапів.

Перший, або підготовчий, етап не передбачає читання. На цьому етапі вчителю необхідно показати чи роздати візуальні матеріали з головними героями історії коміксу, але без реплік. Запропонуйте учням припустити про що буде історія, хто головні герої та усно описати їх, використовуючи вивчені на цей час слова та граматичні структури. Після ознайомчого раунду, вчителю необхідно озвучити та записати ключові слова із коміксу та роздати «хмаринки» з репліками героїв, після чого прослухати аудіо версію твору. У випадку якщо аудіо версія коміксу відсутня, роль диктора може виконати вчитель.На другому етапі учні безпосередньо читають комікс та перевіряють свої припущення щодо головних героїв та подій. Рекомендуємо опрацьовувати комікс поступово, так званими панелями. Реалізація подібного підходу дозволяє зберігати інтригу історії та стимулювати школярів до подальшого читання. Після проходження однієї чи двох панелей, доречним буде обговорити прочитане, поцікавитися чи усі слова зрозумілі. Читаючи та аналізуючи репліки героїв, учні можуть висловлювати припущення, як будуть надалі розвиватися події сюжету.

Третій етап роботи з коміксами є найбільш творчим. Запропонуйте своїм учням розіграти сценку з однієї або декількох панелей коміксу, модифікувати сюжет прочитаного коміксу додавши не наявні в оригінальному творі події, вигадати власну історію та створити свій комікс у конструкторі коміксів.

Використання коміксів на уроках англійської мови в початковій школі може допомогти дітям розвинути не тільки навички читання, а й підвищити мотивацію до навчання. Кольорові зображення та цікавий сюжет коміксів підручника Zoom in Special захоплять юних читачів та прищеплять любов до читання англійською мовою.

Дізнайтеся більше з дотичних тем: