Пошук якісних навчальних матеріалів для вивчення іноземних мов – постійний процес для кожного вчителя. Серед безлічі пропозицій не легко знайти…
Read MoreКатегорія: Блог
Як організувати ефективну командну роботу на уроках англійської
Чи хотіли б ви, щоб ваші учні не лише вивчали нові слова та граматичні конструкції, але й активно використовували їх…
Read MoreHalloween Idioms: лексика для страшенно цікавого уроку!
Хелловін наближається, а це значить, що час дістати з шафи не лише свій найстрашніший костюм, а й найцікавіші англійські ідіоми! …
Read MoreСинергія знань: міжпредметне навчання на уроках англійської мови
Сучасна освіта все більше спрямована на формування в учнів не ізольованих знань, а цілісного світогляду, розвитку критичного мислення та навичок…
Read MoreРозвиток асоціативного мислення: вправи та техніки для запам’ятовування лексики старшокласниками
Одним з найважливіших аспектів вивчення іноземної мови є розширення словникового запасу. Проте, заучування великої кількості слів може стати складним завданням…
Read MoreПовернення до навчання: ідеї до першого уроку!
Літо майже промайнуло, залишаючи після себе яскраві спогади. Для юних учнів початок нового навчального року — це завжди маленька пригода,…
Read MoreЯк розробити план підготовки до НМТ, що відповідає унікальним потребам кожного учня
Уявіть собі, ви – тренер, готуєте команду до фінального матчу. Кожен гравець має свої сильні та слабкі сторони, різний стиль…
Read MoreМистецтво введення нової теми на уроках англійської мови
Введення нової теми – це не просто початок уроку, це справжнє мистецтво, яке потребує від вчителя творчого підходу, знання методичних…
Read MoreЯк зробити повторення цікавим та результативним
Вчителі англійської мови в початковій школі стикаються з багатьма викликами, одним з яких є повторення пройденого матеріалу. Діти, як правило,…
Read MoreЯк зробити так, щоб учні самі просили вас дати їм домашнє завдання
Подивимося правді в очі! Одна лише згадка про «домашнє завдання» часто викликає в учнів сповзання зі стільців, вигуки: «Oh, no!»…
Read More